Ivana Marić

Akademija za žene

Biografija

Ivana Marić je politička analitičarka i savjetnica za odnose s javnošću. Rođena je u Sarajevu, gdje je završila osnovnu i srednju školu. Studiranje je započela na Univerzitetu J. J. Strossmayer u Osijeku, Hrvatska, a završila stjecanjem zvanja magistrice ekonomskih nauka na Univerzitetu u Sarajevu. U magistarskom radu je analizirala utjecaj političke propagande na izborno ponašanje birača. Područja njenog istraživanja su izborni marketing, politička psihologije, socijalna psihologija, politički marketing, javni nastupi, odnosi s medijima, politička komunikacija i politička propaganda. Na Univerzitetu u Sarajevu je upisala i doktorski studij u okviru kojeg će nastaviti istraživanja političke propagande, ali ovaj put sa fokusom na utjecaj društvenim mreža na političko ponašanje birača. Više od dvije decenije kroz različite projekte i aktivnosti surađuje sa brojnim političkim strankama i političarima, a zadnjih šest godina aktivno prati i analizira politička zbivanja u Bosni i Hercegovini i šire. Često piše komentare za printane i on-line medije, a čest je gost analitičar brojnih TV kuća. Redovno drži predavanja na teme iz njenog područja djelovanja, a radi i na individualnom savjetovanju kako političara tako i osoba iz drugih branši po pitanju odnosa s javnošću, pripreme za javne nastupe i komunikacije na društvenim mrežama. Članica je uprave Evropskog udruženja političkih konsultanata i članica Svjetskog udruženja političkih konsultanata.

O predavanju

U okviru predavanja “Mediji, politička propaganda i društvena odgovornost” pričat ćemo o sve većem značaju političke komunikacije u politici. Mediji igraju značajnu ulogu u politici, posebno novi mediji pod kojima mislim na web-portale i društvene mreže. Preko njih proširio se broj ljudi koji imaju pristup dijeljenju informacija, a ne samo primanju informacija. Ranije su parlamentarci mogli postati samo oni ljudi koji su vrsni govornici, učeni i ugledni ljudi. Sada ne morate imati ništa od toga ako imate dobrog savjetnika za odnose sa javnošću. Kvalitet onih koji predstavljaju građane vremenom se srozava umjesto da raste. Ovo nije svojstveno samo za BiH već i za cijeli svijet. Zbog toga je društvena odgovornost postala jako bitna. Pažnju javnosti je lako zadobiti ali se morate dobro potruditi da opravdate i održite povjerenje građana.

O projektu

Nakon predavanja, sudionicama bi trebala biti jasnija slika funkcioniranja političke propagande i svih prednosti i opasnosti koje ona donosi sa sobom. Što ljudi više znaju o tome, teže je manipulirati njima. Učesnice će proširiti svoja znanja o različitim mogućnostima koje im pružaju mediji. Pored toga, saznat će koliko je bitno da se ponašaju društveno odgovorno jer svako pravo sa sobom nosi i određenu odgovornost.    

AFW-logo